17 November 2008

SEBAB APA AKU TUKAU..INI ADALAH PERUBAHAN

Okay, ni entry pertama dari CikZura yang ayat die agak panjang.. kat blog baru ni..

so kepada kenkawan yg setia duk natap What To Talk About before this.. bakpe ye aku tuko gi kat blog itam nin ek?

Wokeh..gini tau.. aku sebenarnyer mmg dah lama berniat nok tuko layout yang baru utk blog tersebut..kire sukalah aku nin itam camni..tapi meantime aku sayang pulok nok ketepikan blog pink comey tu ..ha..aku kene perasan sekit yer..!! jadi blog tuh cam sopan gitu dan juge citer die banyoknyer pasal aku, femili dan apa sahaja yang aku buat..so bile nok buat entry keras pasal isu-isu semasa cam dok kena je gayanyer kan. Mesti terkanjal sekejap kamu-kamu bile gi blog tuh yang sokmo seblum ni susunan ayat sungguh keibuan tapi tibe-tibe aku wat meroyan plop ceritakan sesuatu yang keras..

jadi kan rasa cam dok feel jer sebab aku waser ge dok lepas beban lam kapla hotak aku nin

Jadi bagi mensucikan blog tuh..aku memang lah dok tutup ke hapa.melainkan tibe-tibe plop admin blogger kata “ko pasal tak hapdet lama blog comey ni?. baik ko tutup skang kalu taknak hapdet...”, ha ha..

So.. blog tuh memang aku bekukan..ke satu masa la... sebab takkan aku tak gian nak naip kat situ nanti kan.. tapi meantime biorle aku nyebuk kat blog abg jembz ni.. kata dia..dia nak berblog tapi takut tadok masa.. aku plop cakap kalau sebulan sekali nok hapdet baik dok payoh, jadi kalu die dok hapdet meh aku hapdet.. he he he..

Ada yang ingat ..mungkin sebab aku tuko kerje baru menyebabkan masa aku terbatas untuk berblog??? oh.. no no no no no no .. tidak sama sekali.. perkara tersebut tidak membataskan aku, kay, sebab aku bukannya hapdet blog time kijer.. pun.. aku pun pandai buat autopublish cam kenkoang jugek.. he he he selagi internet umah aku nin masih hokay, selagik abg jembz mampu bayau bil ntenet nin.. selagi tuh lah aku buleh berblog tanpa batasan... he he he..


So.. welkam le.. kepada sesiapa sahaja, kawan baru dan kawan lama.. rajin-rajinlah lepak kat sinin ek.......


-Hate Us or Love Us-

3 comments:

shafa said...

baguih...baguihhh...
tp ku kene lihat betul2 ler siapa pengarangnyer...
kang tersilap komen entry lak...

Anonymous said...

ganaznya blog ni. takut aku. ekekeke..

ZulDeanz said...

wow!!... ganaz sungguh blogs nih!!