02 March 2009

DON'T TOUCH MY STUFFZ...(Part 1)

Aku nak citer pasal hobi. Aku rasa semua orang ada hobi masing2 paling bangsat pun mengumpul stem...ermm ada lagi ker orang mengumpul stem?..ada kot. Zaman budak aku suka kumpul keta besi (diecast) tiap2 minggu aku akan suruh emak aku ker akak aku ker beli diecast. Hobi tu pulak bawak aku ke zaman bujang hinggalah aku dah ada anak. Tapi sekang nie dah slow skit. Aku nak tunjuk skitlah beberapa action figures dan barangan kesayangan aku...tengok bole sentuh mintak maaf. Bini aku pun aku tak kasik sentuh apertah lagi anak2 aku. Heh!



Beberapa hotwheel yang aku rasa best kalau aku simpan dan Mug Universal Studio hadiah dari anak buah aku.

Gundam Anniversary Special Edition Movie G-Savior.
Gundam (Hazel Custom)

Gundam (Advanced Hazel) ....Salah satu design Gundam kegemaran aku.

"Barakat Salamat"

4 comments:

Unknown said...

Nice collection...

WeBViDeOKLiP said...

perrghhh
sepupu aku pon minat gak kumpul action figure
best arr

Anonymous said...

Yg menjadi persoalannya sape nak mewarisi seme collection tu...? awak tu dah tua, tak kan sampai tua kod...mana masa nak jadi ahli jawatan kuasa khairat kematian surau,

Princess Buttercup said...

aku rasa...elok mulai sekarang dia agih-agihkan koleksi dia tu pada kengkawan...dapat pahala..kawan2 gumbira... muahahahaha....