19 January 2009

KRISIS DALAMAN PERSATUAN BADMINTON DI PEJABAT AKU....

Aku ingat dalam BAM jer ader krisis dalaman. Nie dalam pejabat aku pun ader jugak krisis dalam persatuan badminton. Hebat jugak kowang nie...tapi krisis nie bukan sebab kekalahan datuk yang bermain badminton di seoul tempoh hari ataupun kekalahan teruk umno di terengganu.

Kecoh jugak semua department tau...Aku tanyalah kat satu member aku nie dia pun ahli jugak dia nie kutip duit katanya : krisis nie berlaku sebab memilih regu dan memilih kawan utk lawan (dalam training). Wey kowang training pun nak pilih2 ker? Dahler ahli ramai court pun satu tu pun ader court kosong...aku ingat dekat 15 org (aku rasalah). Dia kata lagi: sebab ader memo dikuarkan start memo tulah krisis nie berlaku. Kalau camtu aku rasa nie pasal individu jer nie. Slow talk jerlah settle baik2 pastu cakap aper yg tak puas ati setakat bagi memo tak gentle..aku rasalah. Sedang kucing ngan anjing pun bole tido bersama.

Aku rasa kowang kena contohi persatuan sepaktakraw, persatuan yg stabil dan relek jer tak der hal punya. Lu tak gheti main kita org gelak..lu jatuh tergolek kita org gelak lagi besar..enjoy apa? Tak der pilih bulu punya lu tak der bulu pun kita org tak sisihkan malah kita org belai lagi. Persatuan takraw yg penuh kasih sayang disusuli dengan kutuk mengeji dan gelakkan org..ok what?

Gambar ni pun bukan punca krisis dalaman Persatuan Badminton....

Sebenarnya aku pun tak tau masaalah kowang nie...
p/s: sapa2 berkenaan yg tau masaalah nie dan terbaca blog nie sila jawab aku nak tau sangat masaalah kowang2 nie..

...and takraw for all
"Barakat Salamat"

9 comments:

ZulDeanz said...

Aku tak tau pula ada krisis ni?

Anonymous said...

baru zul...belom selesai lagi nie..masih pakai aura jer dia org nie...tak buat apa2

Zu Ismail said...

aku pun tak tau jugak!

Zu Ismail said...

laki aku tak citer pun kat aku..???

Anonymous said...

Alah Salah faham sikit nak merajuk... Tak boleh nak jadi Mujahid langsung..dia org nie..

Anonymous said...

Nyampah betul aku nengok gambar ni. takda gambar lain ke yg senonoh sikit mengikut adat ketimuran

Princess Buttercup said...

Gambar ni ada kena mengena ke ngan krisis dalaman nih? Pelik aku.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

aku pon pelik laa citer makin byk mulut makin lagi pelik aku rase citer nieee..utk takraw p/s : alaaa baru lagi ok laaa hahahahahahaaaakttuuuiihhh