12 December 2008

KORBAN DI KERAMAT

Bukan trajedi di bukit antarabangsa. Tetapi 4 ekor lembu telah dikorbankan di Masjid Al-Ridhuan Sempena Jamuan hari Raya Aidiladha Syarikat aku bekerja sekarang nie.

10hb Desember 2008 Syarikat aku telah membuat jamuan Hari Raya Aidiladha. Dan aku pun nak menceritakan sangatlah terlalulah panjang yer. Kowang nanti malas pulak nak membaca. Memandangkan ramai bloggers menceritakan pasal korban. Aku pun nak cerita jugaklah. Aku paparkan beberapa gambar. Kowang pun bole layan tengok tak payah membaca panjang-panjang. Aku pun malas nak type panjang-panjang. Sebab org malas selalu untung (sebab banyak dapat rehat). Org rajin selalu rugi sebab tak dapat banyak rehat..ha!ha!Ahakz!..

Mana ada sembelih lembu masa lembu berdiri..kena tumbangkan lembu dulu...tu yg dia org ramai2 nak tumbangkan.

psstt...bu..bu..(panggilan manja lembu) ko purak-purak pengsan ker?..tak guna ko purak-purak pengsan dia org akan sembelih ko jugak.

..alamak darah keluar banyaklah pulak..nie yg rasa nak pengsan nie.


Jenis tak menyabor punya org...kot yer pun tunggulah masak dulu.

Wey kowang masak tayar ker masak daging nie..?

Tak dapat lidah lembu yer..apa kata rasa lidah nie dulu.


-TAMMAT-

Regular Damn Kid
"Barakat Salamat"

3 comments:

Princess Buttercup said...

allo...macam mana penanggah boleh lupa air basuh tangan daa....

Zu Ismail said...

hmmm.. penaanggah tak biasa buat keje gituler gayenyer....

Anonymous said...

Wah ganas betul makan daging RAW tu hehehehe...