09 December 2008

KALAHKAN CHELSEA...

Juara bertahan, Manchester United serta kelibat juara sembilan kali, Real Madrid, Barcelona, Juventus, Arsenal dan Liverpool masing-masing sudah mengesahkan tiket ke peringkat kalah mati yang akan bermula Februari depan tetapi naib juara musim lalu, Chelsea masih perlu menanti.

Tinggal Chelsea jer belum mengesahkan diri ke pusingan kalah mati. So apa lagi matikan jer langkah The Blues ini..heh! Aku harap CFR Cluj (Romania) dapat mengalahkan Chelsea dengan K-Rexz yer di Stamford Bridge awal pagi esok. Dan aku nak Fan The Blues nie mengigit ibu jari kaki jiran mereka. Biarkan dia org merana mederita meratap hiba..kakakakak!


Bagi liverpool awal pagi esok games panaskan boot jer. Aku talipon Gerrard dia cakap kalau rafa bagi dia main dia nak try boot yg baru dia beli sendiri sebab sebelum nie adidas sponsor..aku cakap boot apa ko beli gerrard. Dia cakap boot brand fong kiong jer(betul ker aku eja). Dirk Kuyt cakap dia tak bole main pagi esok sebab dia cuba meniru gaya menari di tv astro 'sehati berdansa' sampai kaki dia tergeliat skit.

Nampak nyer ramai player masih lagi bercuti raya..
Barisan Hebat Pagi nie: Reina, Cavalieri, Dossena, Agger, Carragher, Arbeloa, Darby, Kelly, Spearing, Gerrard, Alonso, Lucas, Mascherano, Benayoun, Riera, Keane, Babel, Ngog.

So point utama kita pagi esok (pagi nielah) KALAHKAN CHELSEA.

CHELSEA, ARSENAL, MAN UNITED U SUCK!

YOU'LL NEVER WALK ALONE
"BARAKAT SALAMAT"

2 comments:

Anonymous said...

baca dek peminat chelsea ni, mau mengamuk diorang.haha..
aku sampai skang tak tau nak jadik fan mana.hehe

Princess Buttercup said...

Ini boleh bikin marah nih...