13 May 2009

FOOTBALLER OF THE YEAR

Stevie Gerrard saper tak kenal. Jiran aku penyokong Man U kenal sangat kat Gerrard nie..lagi2 Man U kalah 4-1 tempoh hari. Nie Photo terbaik tahun nie 08/09.

Menjaringkan Gol yg ke100 dalam perlawanan dengan PSV

Trio terbaik dan Hatrick pertama perlawanan dengan Aston Villa


Gerrard cakap K-Rexz Blog terbaik utk Fanz Liverpool kutuk Man U, Chelsea & Arsenal....heh!

Dua pemain tahap Gaban dalam abad ini..tidak dinafikan.

p/s: Aku dengar Si Ronaldo nak blah ker Real Madrid...Betul Ker?..Aku harap betul ler..heh!
Pastu Si Teves nak main kat Liverpool...Betul Ker?....Aku harap betul ler.
Baju Man United Kat depan ader tulis AIG...
A- Alex
I-Is
G-Gone
Betul ker?...Aku Harap Betul ler...Heh!

Welcome Teves
"Barakat Salamat"

5 comments:

sab soi said...

Dlm Blog kau ni takda ke citer-citer nabi...?
Betul ke kau jatuh no 3 dlm CTP/CTF dari sudut ketampanan_ Tapa tanya

Jembalangz Cute K-Rexz said...

Nak citer nabi pi nengok kat Astro Oasislah...Ketampanan jatuh No 3 tu dalam unit dalam bahagian percetakan aku jatuh no 1..Paham!

Anonymous said...

Way... kao minat sangat dgn Liverpool ni ko dapat apa?, Kan baik kalau kau minat kumpul stem ker, ada gak faedahnya, stem ko tu boleh jual balik...Kalau Liverpool ko kena jual Carlsberglah

jembalangz K-ReXz said...

wey anony...aku ader stem satu album lagi ko nak ker...kalau aku sokong liverpool aku dapat swimming pool..PAHAM!

DeeN said...

Hahaha.. kalo si tua tuh dengo mesti kene saman neh. Er..bila plak diorang nak berhijrah ke team Malaysia ar? Huahuahuahua!!