20 February 2009

MADE IN CHINA?

Aku nak citerlah satu citer yg aku rasa citer nie pasal sakit yer hati kawan aku yg namanya Marjerin (bukan nama sebenar). Si Marjerin nie baru menyambut hari ulang tahun yg ker 3o (bukan umur sebenarnya). So adalah sahabat handainya yg lama tidak ketemu telah mempresentkan satu henphone berjenama Nokia E series. Eksenlah ko ngan aku ari tu walaupun ko cakap tak nak berlagak ngan aku. Si Marjerin sound kat aku yg dia bukan minat sangat brand Nokia nie. Dia suka lagi brand Sony Erricson tapi dah ader org nak bagi dia ambik jerlah. Adalah satu kawan nampak henphone si Marjerin nie, kawan nie pun bagitaulah henphone ko tu "made in china" ker?...Si Marjerin cakap dalam hati suka akulah made in china ker ko pedulik apa.


Teruk sangat ker Made In China nie..aku rasa sekeliling kita kebanyakkanlah semua made in china punya.


Wah dapat jugak aku mengapdate blog nie...walaupun tak sebeberapa panjang citernya.


Buatan Orang....

"Barakat Salamat"

4 comments:

jiji najiy said...

hp made in china
ala... melambak kt mines

erm cme xde warranty je
then if rosak, tanggung sendirik
hikhik... x )

ZulDeanz said...

Kat Pasar Pudu, melambak handpone made in China..... sebijik ori...

Anonymous said...

hihihi..aku tak kisah...made in China pun Made in China la...wei..Mac pun made in China tau..cuba ko tengok..

Anonymous said...

Rasanya aku kenal sangat sape yg ko maksudkan tu...