03 July 2010

4 KEPALA LEBIH BAIK DARI 1 KEPALA

4 KEPALA LEBIH BAIK DARI 1 KEPALA......Bunyi cam cacat pun ader lucah pun ader. Yg nyata yer nak perkenalkan Blog terbaru usaha sama bukan usaha sama dgn Indon ker Israel ker, tetapi usaha sama dgn kawan2 baik di opis. Lahirnya Blog nie bukan kerana giler glamer atau pun giler kuasa. Cuma sekadar menghibur hati yg stress di tempat keje mau pun di depan TV. kalau diperhatikan gambar di atas ader 4 icon. 4 icon tu mewakili 1 org dan 1 org mewakili 1 icon....nak aku ulang lagi..heh! Dlm Blog nie ader mcm2 citer mengikut citarasa 4 nongoblok tu.
Oklah aku perkenalkan icon2 di atas bermula dari kiri Aye@Jembalangz@K-Rexz@Big Headz, Buttercup satu2 pompuan dlm group nie....lasak giler dia nie suka masuk utan drive 4x4 bole duk utan dlm 3-4 ari.....giler punya keje. Tak makan ikan dan semut pastu proses diet kadang2 ok kadang2 belasah makan jugak. Antukudus@un2 nie mmg satu kepala ngan aku bukan kembar siam tapi satu kepala dgr metal..yeah!!! Ada band sendiri nama dia Kabbaid(yer ker ejaan nie).....yg last tu SABSABSOI@type R aku suka ajuk ckp dia sebab dia nie slang sgt...tak bole sebut R.....heh! kita org panggil dia ustak sebab setakat nie kalau aku kompius ttg agama dia bole jawab aku terima dgr ati yg terbuka..chewahhh!!....tapi still tak bole sebut R.
Sekian dimaklum...."Barakat Salamat"

1 comment:

Princess Buttercup said...

pas ni aku x nak makan...huhuhu..