01 January 2010

SO LONG 2009......

Pada saper yg ader Azam tahun nie gua sarankan lu hentikanlah Azam lu org. Baik lu jumpa Azam.....Pada semua pembaca Blog gua nak ucapkan "SELAMAT TAHUN BARU 20X" . Memang lama tak update Blog nie...dah berhantu Blog gua nie..lama tinggal. Tapi tak update pun dah dekat 1000 pengunjung Blog gua nie...thanxz a lot yg sudi singgah Blog gua yg berhantu nie. Tahun 2009 kali nie byk suka duka gua alami...anak gua masuk spital 2x, tak dpt BONUS..heh!!...yg best thn nie gua dah jumpa semua kawan2 gua yg gua rasa dah mmg tak jumpa lagi. Harap 20x dpt jumpa dia org dgn lebih kerap.
Sebagai permulaan gua serta gambar2 xperimental yg mental yg di ambik di opis aku pada thn 2009. Gua suka scene nie sebab kita org suka....

Pada Heliza nie haaaa...gua dah update Blog nie....lu biler lagi....

Pada Sabron pasnie tengok saper yg banyak update Blog.....(yerlah tu...)..hahahahaha!!!!

Banyak cerita yg nak di ceritakan....cuma cerita2 tu jer yg tak diceritakan lagi.

"Barakat Salamat"

4 comments:

Princess Buttercup said...

kalau setakat masuk gambar je, aku pun boleh la update slalu...heh!

jembz said...

oklah tu sebagai permulaan..bukan ko ker yg start masuk gambar update Blogs...hahahahahaha!!!!

sabsabsoi said...

Konon byk cerita,... aku setuju cam Liza komen.

jembz said...

ialah masa tak der....ingat masa tu free?.....masa tu emas ko tau...